Niedostępna partycja

Autor: Mtc <tu_wstaw_moj_nick_at_go2.pl>
Data: Sun 06 Nov 2005 - 00:52:44 MET

Witam,

Niedawno dokupiłem sobie nowy dysk, stworzyłem na nim partycję (nie
wiem, czy to ma jakiś wpływ, ale użyłem linuxowego fdiska), już pod
windowsem (2000 pro) ją sformatowałem na NTFS, wszystko działało,
przerzuciłem tam dosyć dużo rzeczy z poprzedniego dysku, ale po
restarcie komputera partycja w systemie nie jest widoczna. Widać ją w
zarządzaniu dyskami, jest oznaczona jako zdrowa, pod linuxem jestem
stanie odczytać jej zawartość, ale próba przydzielenia jej jakiejś
litery kończy się błędem "Operacja nie została zakończona pomyślnie,
ponieważ partycja/wolumin nie jest włączony. Aby włączyć
partycję/wolumin, uruchom ponownie komputer". Oczywiście, ponowne
uruchomienie komputera nic nie zmienia.
Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem i wie jak temu zaradzić?

--
Pozdrawiam,
Mtc