Re: Dublowane woluminy lub macierze dyskowe

Autor: pifpaf <pifpaf_CIACH__at_interia.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 15:35:15 MET

news:hm8ikd.ifp.ln@kwinto.prv...

> Przecież to oznacza naruszenie warunków licencji na system.

" Ograniczenia odtwarzania, dekompilacji i dezasemblacji.

Odtwarzanie, dekompilacja i dezasemblacja

OPROGRAMOWANIA jest zabroniona, z wyjątkiem

sytuacji, gdy niezależnie od niniejszego ograniczenia

działania takie są wyraźnie dozwolone przez prawo

właściwe i tylko w zakresie takiego zezwolenia."

Prawnikiem nie jestem, ale czy rzeczywiscie, opisane w arykule przytoczonym
przez Bartka, metody aktywacji osblugi RAID5 w XP naruszaja powyzej cytowane
ograniczenia zawrte w licencji EULA, czy tez masz na mysli naruszenie jakis
innych wrunkow ? Zmiana kilku stringow w plikach wykonywalnych nie mozna
chyba nazwac dekompilacja czy dezasemblacja ? Naprawde nie chcialbym
naruszac czyis praw, ale motoda zaprezentowana na THG jest naprawde
interesujaca.