Re: Nie widze kompa z XP w sieci

Autor: Krzysiek <krzysiek_at_krzysiek.pl>
Data: Thu 03 Nov 2005 - 20:15:39 MET

> To raczej niepotrzebny protokół jeśli chodzi o udostępnianie
> i 'widzialność' w otoczeniu sieciowym. XP 'gadają' sobie
> przez port 445, a W98 potrzebuje 135-139, więc należy
> włączyć NetBIOS we właściwościach TCP/IP na XP :)

Myślę, że to w tym kierunku bo podsumowując:
1. to nie zapora
2. komputer odpowiada na pingi
3. widzi inne komputery z XP
4. na wszystkich zainstalowany jest klient Novell (Win98 v3.40, a na WinXP
4.91SP1)

Winien jestem wyjaśnienie jeśli chodzi o różnicę między BOX, a OEM -
chodziło o wsparcie technicznne w M$.

Co można z tym NetBIOSem zrobić i jak to sprawdzić?
Dziękując za dotychczasową pomoc proszę o dalszą.
Krzysiek