Re: Nie widze kompa z XP w sieci

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 10:22:02 MET

"roberth" <qurde@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

A po IP nie można znaleźć tego niewidzialnego?

Akurat w tym przypadku nie ma różnicy między OEM, a BOX i
nie sądzę, żeby powiedzieli, że to nowy problem - bo akurat
ten problem jest stary jak XP i W98 ;)

> mog się mylić ale jeżeli chodzi o 9x <-> XP to zainstaluj NetBEUI
> roberth

To raczej niepotrzebny protokół jeśli chodzi o udostępnianie
i 'widzialność' w otoczeniu sieciowym. XP 'gadają' sobie
przez port 445, a W98 potrzebuje 135-139, więc należy
włączyć NetBIOS we właściwościach TCP/IP na XP :)

Piciu