Re: Co zrobic by partycja XP byla bootowalna?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Nov 2005 - 23:23:32 MET

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:1jczr783g8bjd$.ysfm8fzrpo5x$.dlg@40tude.net...

> odpowiedniego? dumpcfg wystarczy :)

No właśnie - i tu wkraczamy w magię płatnych narzędzi z Resource Kit
oraz wiedzy na temat położenia podpisu dysku i konsekwencji jego
zmiany.
Na szczęście są do tego także darmowe programiki, np.
http://www.sysint.no/Nedlasting/MbrFix.htm .

> albo zmiana wartości a nie
> nazwy kluczy w rejestrze :)

A czemuż to "zmiana wartości" miałaby być bezpieczniejsza od " zmiany
nazw kluczy"? Zagrożenia przy edycji rejestru są takie same, a
zdecydowanie łatwiej się pomylić wpisując długi i niezbyt czytelny
identyfikator od zmiany krótkiej i jednocznacznej literki.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/