[1/2 OT] Sprżetowy router Linksys i konflikt IP

Autor: Adam \ <bziuuuu_at_spamerkom.fuck.off.pl>
Data: Mon 17 Oct 2005 - 23:32:37 MET DST

Witam

Router wrt54G w wersji DDWRT #22. Konfiguracja jak poniżej
http://server.neostrada.pl/misc/router1.jpg
http://server.neostrada.pl/misc/router2.jpg

Co jakiś interwał czasowy na serwerze w2k pojawia sie konflikt ip (tutaj
serwer stoi na 1.1). Arpem wymacałem, że to....router, który ma nadany
1.2. Szlag mnie trafia, bo ipki nadane sa na sztywno, a router wchodzi
sobie w paradę z serwerem, co skutkuje chwilowym kopnięciem tego
drugiego z lan'u. Pomóżcie dobrzy ludzie, bo krew mnie zalewa -
próbowałem samodzielnie dojść, ale konfiguracja jest tak prosta, że
przecież nie ma tutaj co kombinować. W domu mam bardzo podobny układ (na
innej klasie) i nic się nie dzieje od kilku miechów

Z góry dzięki

--
z pozdrowieniami
Adam "aDi" Guźmierski