Niekompletnie zamykanie systemu Win XP...

Autor: Zygmunt36 <zygmunt36_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Oct 2005 - 22:41:42 MET DST

Jak w temacie. Chcę zamknąć system XP, klikam "Zakończ", wszystko przestaje
działac, oprócz wiatraczka w transformatorze, z tyłu komputera i świeci się
zielona lampka z przodu PC. Muszę nacisnąć przycisk reset i dopiero za
chwilę zadziała przcisk wyłączenia PC na obudowie komputera.
Na tym samym sprzęcie na innej partycji jest Win 98 Se i działa o.k.
Szukałem co nieco w Google, ale nic nie pomogło.
Znalazłem: "znajdź w rejestrze PowerdownAfterShutdown i zmień na 1
Zarządzanie energią
musisz mieć włączone w biosie, jeżeli nie zadziała zrób to samo z
ShutdownWithoutLogon
miałem ten sma problem na kilku kompach i zadziałało"-niestety także nie
zadziałało...

Proszę o pomoc! Pozdrawiam, Zygmunt