Re: relacje TV na onecie

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 08:59:01 MET DST

 "PAndy" log:
[...]
> I dalej twierdze ze bez dolozenia co najmniej 80$ nie obejrzysz
> legalnie (w WMP) - legalnej, zgranej z fta kopii filmu w hdtv...

Faktem niezbitym jest, że do oglądania jakiejkolwiek relacji TV przez
INet (umieszczonych na siakiś w3) używam tylko WMP i nigdy (prawie:-)
nie miałem z tym żadnych problemów. A to co napisałeś jw potwierdza moją
tezę, a wątek dot. jednak relacji TV przez http. O inne mozliwości sie
nie spieram....;-)