Re: relacje TV na onecie

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 01:54:42 MET DST

"Michał Biek" <mb@2.pl.invalid> wrote in message
news:dc91id$nad$1@opal.icpnet.pl...
> PAndy log:
> [...]
> WMP ma ograniczenia, ale IMHO to normalne w przypadku M$a i jemu podobnych
> (firmowych formatów strumieni video, audio itd itp). Jak masz wsio legalne
> to w cziom dzieło?;-)

Bo nie lubie placic i byc traktowany jak zlodziej - ot i tyle filozofii - co
innego jak ukradne ale zmuszanie mnie zebym zainstalowal jakies kontrolki,
programy by potwierdzic prawa do systemu ktory kosztowal ciezkie
pieniadze...? to jakas paranoja...

> BTW TVN via onet jest chyba w formacie wmv, zatem WMP jak najbardziej jest
> tu na swoim miejscu.

IMO to 5 filtrow na krzyz nie potrzebuje kobyly co wazy 15MB by zbudowac
graph co ma 5 filtrow....

> 10x. Powodzenie zawsze się przyda, szczególnie jak chce się "wystrzelić
> kosmicznego pirata" z własnego PC...:-)

<lol>

I dalej twierdze ze bez dolozenia co najmniej 80$ nie obejrzysz legalnie (w
WMP) - legalnej, zgranej z fta kopii filmu w hdtv...