Re: relacje TV na onecie

Autor: wk <wkat_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 27 Jul 2005 - 15:39:11 MET DST

> SRY, ale nie przychodzi mi w tej chwili inny pomysł jak np.: Port do
> komunikacji mms zablokowany na proxy (???)
> Jednocześnie mógłbyś przedstawić zaistniałą sytuację bardziej opisowo
> tzn. klikasz link(ę), łączy i co dalej ...?
> Podać możnaby też ustawienia WPM w celu dokonania
> obdukcji/porównania...:-)

Jak klikam to otwiera się WMP i nie odtwarza, czarny ekran w WMP.
Jak kopiuję link ręcznie do okna adresu, wtedy udaje mi się wygenerować
komunikat z WMP że serwer jest nie dostepny co jest bzdurą. Jak kliknę na
zaawansowane w oknie tego komunikatu to otwiera się help, że oprócz
niedostepności serwera może to być problem z proxy...