Język polski w XP Home fr

Autor: Darek <dari1_at_op.pl>
Data: Wed 27 Jul 2005 - 15:33:47 MET DST

Kupiłem kompa HP Pavilion z francuskim XP. I jak się okazuje przerobienie go
na język polski przerasta moje możliwosci. Czy jest jaka możliwosć takiego
przestawienia? Czy jedynym wyjsciem jest pirat? Pomoc techniczna HP umywa
ręce. Oni są tylko od komputerów zakupionych w Polsce. Prawdopodobnie nie
wiedzą, że jestesmy już w UE i mamy wspólny rynek. Dziadostwo. Pozdrowienia
dla wszystkich użytkowników niusów.