odinstalowanie jezyka w xp

Autor: Lost <chaotica_at_poczta.fm>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 14:58:49 MET DST

Witam,

W jaki sposób odinstalować język (układ) klawiatury w xp? Wiem, że można je
wykasować wybierając ustawienia klawiatury w panelu sterowania ale mój przypadek
jest trudniejszy. Otóż w trayu mam do wyboru kilka języków (pl, rus i chinski) a
w panelu jest tylko klawiatura pl i rus. Czy można jakoś wywalić chinski nie
używając opcji z panelu sterowania?
Próbowałem szukać możliwego miejsca konfiguracji przy użyciu rejestru ale nic
nie znalazłem (dorzucilem suwahili aby było charakterystyczne ale niczego
takiego w rejestrze nie było).

Pozdrawiam,
Sylwek