Re: Programy DOS-owe a sieć MS na WinXP

Autor: Daniel Strzalinski <spamy_precz_at_jakis.serwer.pl>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 15:04:18 MET DST

SaLMoN napisał(a):
> Mam taki problemik: Stoi sobie komputerek z WinXP Pro, który na dysku trzyma
> WF-Mag-a, WF-Gang-a i WF-FaKiR-a. do tego w sieci są jeszcze 2 komputery z
> Win98 i WinXP Home. WF-Mag i WF-Gang chodzi jak należy, natomiast WF-FaKiR
> na Win98 śmiga, a na XP - po sieci - wlecze się jak flaki z olejem,
> uruchomiony lokalnie na "serwerze" jest OK .

Podpinam sie do pytania, mam identyczny problem na koncowkach z XPHE i
XPPro. Serwer plikow to 2000Pro. Do tego czasami WF-Fakir potrafi
wyskoczyc nie pozostawiajac po sobie zadnego wlasnego ani systemowego
komunikatu.

> Kolega
> dzwonił do wsparcia technicznego Wa-Pro i spytano go, czy nie ma możliwości,
> żeby serwerem był Win98, bo z XP to tak niestety będzie.

Pozdrowcie goraco speca z Hotline Wapro za pomysly z serwerem na Win98 :-)

pozdrawiam
Daniel Strzalinski