Re: NTFS vs FAT32

Autor: KomaK <series_at_box43.gnet.pl>
Data: Fri 15 Jul 2005 - 17:48:06 MET DST

Użytkownik "Jacek " <jacek.dul.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:db8jjj$m8e$1@inews.gazeta.pl...

> Nie, i to na 100%, bo po zmianie spowrotem na system FAT32 i wgraniu z tej
> samej płytki wszystkich plików nie miałem żadnych problemów. Więc napewno
> nie
> o to chodzi. Dlatego właśnie mam wątpliwości. Może mi ktoś jasno
> powiedzieć,
> albo podać link (szukałem na googlach, ale widocznie za słabo) dlaczego
> NTFS
> jest lepszy od FAT32.
<cach>

http://www.pc-max.pl/?load=shownews&pid=69

Co ma NTFS, czego nie ma FAT ?
http://www.microsoft.com/poland/technet/article/art015.mspx

Troche historii http://prace.sciaga.pl/34487.html
http://prace.sciaga.pl/17460.html

Troche technicznego zamieszania
http://rainbow.mimuw.edu.pl/SO/Projekt02-03/temat2-g8/wojtyra/fatintfs.html#fat

http://magazyn.wsinf.edu.pl/syscyf/System_plikowy_WIN2000.doc

Jak widać zalet mnustwo
Wady - jeżeli ktos ma 95/98/Me to nie odczyta takiego dysku (Mamy 2005 rok
!!!)
        - jeżeli formatowany dysk będzie miał 200MB to fat będzie o 5%

--
Pozdrawiam