Re: Zmiana numeru seryjnego w XP po instalacji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 12:41:26 MET DST

Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <miszka_real@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
napisał w wiadomości news:db5da9$8nc$1@inews.gazeta.pl...

> Panowie, instalowalem XP+SP1, wpisujac chyba serial do XP
> (oryginalny z naklejki) i instalator twierdzil, ze jest niepoprawny.

Bo pewnie już ktoś go wcześniej użył, na innym sprzęcie niż Twój.

> Po wpisaniu numeru....innego, zainstalowalem normalnie SP2, ale
> chcialbym, zeby w systemie byl wpisany ten oryginalny.
>
> Babka w M$ powiedziala mi, ze nie moga mi wyslac seriala
> trybiacego w XP+SP2, ze jedyne co moge/musze zrobic, to
> zainstalowac XP a potem doinstalowac dodatki.

Bzdura. Jeśli tylko potrafisz udowodnić, że jesteś prawowitym
właścicielem tego systemu i w jego posiadanie wszedłeś zgodnie z
warunkami opisanymi w EULA.TXT, to masz prawo i obowiązek uzyskać
aktywację od MS. A panienka w dziale aktywacji nie jest tu bynajmniej
żadną wyrocznią.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/