Re: Zmiana numeru seryjnego w XP po instalacji

Autor: Mikołaj Jopczyński <miszka_real_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 14 Jul 2005 - 12:03:53 MET DST

> MS wypuścił serię XP (w momencie wypuszczania do sprzedaży - wszystkie
> instalki) na których wszystko się dawało zainstalować. Dopiero ludzie
> podający publicznie numery seryjne spowodowali, że MS zablokował część tych
> wcześniej legalnych numerów seryjnych. Nie zmienia to faktu, że podawanie
> publiczne numerów seryjnych jest niezgodne z prawem - udostępniasz
> nielegalnie coś czego nie powinieneś rozpowszechniać.
> Poza tym jeśli osoba kupiła legalnie Windows XP i nie może zainstalować np
> SP2 powinna zgłosić się do MS i otrzymać (po zwrocie poprzedniej instalki)
> [...]

Panowie, instalowalem XP+SP1, wpisujac chyba serial do XP (oryginalny z
naklejki) i instalator twierdzil, ze jest niepoprawny.
Po wpisaniu numeru....innego, zainstalowalem normalnie SP2, ale chcialbym,
zeby w systemie byl wpisany ten oryginalny.

Babka w M$ powiedziala mi, ze nie moga mi wyslac seriala trybiacego w XP+SP2,
ze jedyne co moge/musze zrobic, to zainstalowac XP a potem doinstalowac dodatki.

Mikolaj