Re: czas pokazac kto tu rzadzi [dlugie] [cross]

Autor: scx <szczupx.WYTNIJ_at_TO.wp.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 00:17:22 MET DST

Dnia Sun, 10 Jul 2005 16:31:41 +0200, Kyniu
<kyniu@USUN.poczta.gazeta.pl> wyklepał(a):

>Owszem, to moje prywatne zdanie, niemniej wynikajace nie tylko z moich
>doswiadczen. ba, nawet sama koncepcja i nazwa komputera osobistego zaklada
>jego osobiste wykorzystywanie, w przeciwienstwie od maszyn typu mainframe i
>dostepu terminalowego. Temat szkol, uczelni, etc. to troche inna broszka.

Zgadzam się z tobą całkowicie. U mnie na polibudzie sprawę rozwiązano,
traktując PC trochę jak terminale - plik każdego usera były
przechowywane na centrlanym serwerze, więc na którymkolwiek komputerze
się nie siadło miało się swoje własne ustawienia, pliki itp
Z tym IMHO tego się nie da zrobić pod windows

--
scx
Wszyscy mają sygnaturkę... mam i ja :)