Re: Otoczenie sieciowe - nie widoczne komputery

Autor: Myjk <myjkel_at_nospam.op.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 19:26:39 MET DST

Piotr Krzyżański napisać:

> Całkiem możliwe - jest możliwość ukrycia
> komputerów w otoczeniu sieciowym,

Jeśli dobrze rozumiem chodzi Ci o możliwość ukrywania
kompów wg. opisu na stornie podanej przez Mimar'a.
Tyle że nie stwierdziłem zmian w rejestrach itp. opcjach.
Wniosek - stacje robocze nie mają tu nic do rzeczy.
Po prostu coś je blokuje.

> ale możliwe kłopoty mogą wynikać z nie dogadywania się
> przeglądarek (zobacz też usługę), lub ewentualnych
> błędów w komentarzach do tychże kompów.

No i tu jest sprawa najciekawsza, bowiem mam absolutną
pewność, że nikt nie ingerował w ustawienia mojego
komputera, oraz notebooka, którego przytaszczyłem
specjalnie na sprawdzenie tego zjawiska, a który
wcześniej był widoczy i widział inne komputery
w tej sieci lokalnej.

Mi tutaj najbardziej śmierdzi ten komputer z Linuxem. :}
Chyba udam się na odpowiednią grupę i tam zapytam
o możliwość blokowania Windowsowego Otoczenia
przez Linuxa. =]

PS a czy protokół QoS może mieć
z tym problemem coś wspólnego?

--
Pozdor Myjk | myjkel[at]op[.]pl | GG 667259
---= FAQ grupy dyskusyjnej pl.comp.dtp =---