Re: Otoczenie sieciowe - nie widoczne komputery

Autor: Myjk <myjkel_at_nospam.op.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 15:01:51 MET DST

Piotr Krzyżański napisać:

>Jest, jest - tylko dzieje się to niejako automatycznie.
>Nadrzędną przeglądarką zostaje komp z najnowszym
>systemem, jeśli są równorzędne to pierwszy, który
>zalogował się do sieci.

Ahym, to nie wiedziałem o tym.

>Czyli raczej XP zostaje nadrzędną przeglądarką, jeśli ten
>W2k nie jest w wersji serwerowej. Jeśli zamkniesz ten
>system to wtedy mogą wystąpić kłopoty z odśweżaniem
>tegoż otoczenia sieciowego...

U mnie problemu z odświeżaniem nie ma. Grupa robocza się ładnie odświeża,
tylko nie widać żadnego innego komputera oprócz tego
z systemem Linux. Na innych stacjach w ogóle nie można otworzyć
Otoczenia. Po za tym wszystko działa jak należy.

>To użyj tego serwera DNS do mapowania nazw na IP.

Tylko że wtedy polecą wszystkie drukarki itp.
Tutaj problem o tyle spory, że jest tutaj Wf-Mag
- jeszcze DOSowy. Jak pomyślę że miałbym to
rekonfigurować, to mnie trzęsie.

>Otoczenie sieciowe to przeżytek, jak mawiał
>mechanizator u Kargula i Pawlaka ;))

;)

--
Pozdor Myjk | myjkel[at]op[.]pl | GG 667259
---= FAQ grupy dyskusyjnej pl.comp.dtp =---