Re: zagubione GBajty

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 14:56:33 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Popełniasz błąd. System restore to bardzo przydatna funkcja, która
> kiedyś może uchronić Cię przed przymusową reinstalacją systemu.

Panie Michale,
Zgodzę się, że System Restore nie powstało bez przyczyny. Nie potrafię
ocenić jego przydatności gdyż nigdy nie korzystałem.
Myślę jednak, że podobnie jak np. upgrade W9x do w2k nie jest zalecaną
metodą, choć jak najbardziej możliwą, tak odzysk systemu w którym
narobiło się szkód też jest półśrodkiem.
W moim odczuciu lepiej poświęcić chwilę czasu i wykonać obraz partycji,
zaktualizować go w razie jakichś instalacji (a nie oszukujmy się nie ma
ich zbyt wiele) i odzyskiwać coś co nie zawiera protez.
Oczywiście jest to punkt widzenia kogoś kto ma raptem dwa prywatne PC i
nie musi być metodą dla osoby która administruje sporą ilością sprzętu.

Pozdr.
Wojtek