Re: Jaki program do wysyłania faksów??

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 04 Jul 2005 - 15:19:07 MET DST

On 4 Jul 2005 14:23:47 +0200, pehapowiec wrote:

> To nie jest u mnie i dokladnie nie wiem jak sytuacja wyglada, bede wiedzial
> jutro, bo mam isc to zrobic. Wiem tyle: ok 70% faksów dochodzi, a reszta nie i
> wiem, że do tego uzywane jest oprogramowanie znajdujace sie w Windowsie.
> Dlatego w tym celu poszukuje jakiegos sprawdzonego programu, moze to jego wina...
> Chyba, ze podrzucicie mi jakiś inny pomysł...
>

> pehapowiec
>
> P.s. Faksmodem oczywiscie jest w tym komputerze.

Niektóre faksmodemy tak się właśnie zachowują - z oprogramowaniem pod
Windows nie umieją się dogadać z pewną grupą faksów stacjonarnych. Sam
szukałem rozwiązanie (ZetaFAX, software z Windows, kilka innych rozwiązań)
i niestety musiałem to na półkę odłożyć. Mam chytry plan żeby spróbować z
linuksowym HylaFaxem ale na razie mam ważniejsze zadania niż faksy :).
aha, mam modem Pentagram Diablo internal (tak to się chyba nazywa) -
podobno obsługuje wszystkie rodzaje protokołów i powinien się dogadywać z
każdym faksem. Niestety tak nie jest :/

--
Pozdrawiam
Piotrek