Re: Jaki program do wysyłania faksów??

Autor: pehapowiec <pehapowiecWYTNIJTO_at_autograf.pl>
Data: Mon 04 Jul 2005 - 14:23:47 MET DST

> Napisz coś więcej o ewentualnych zastosowaniach - jeśli chcesz tylko
> wysyłać to dodaj sobie faks jako drukarkę i masz do niego dostęp z dowolnej
> aplikacji która drukuje poprzez sterowniki Windows.
> (zakładam milcząco że masz faksmodem)

To nie jest u mnie i dokladnie nie wiem jak sytuacja wyglada, bede wiedzial
jutro, bo mam isc to zrobic. Wiem tyle: ok 70% faksów dochodzi, a reszta nie i
wiem, że do tego uzywane jest oprogramowanie znajdujace sie w Windowsie.
Dlatego w tym celu poszukuje jakiegos sprawdzonego programu, moze to jego wina...
Chyba, ze podrzucicie mi jakiś inny pomysł...

pehapowiec

P.s. Faksmodem oczywiscie jest w tym komputerze.