Re: Zmiana rozszerzenia pliku

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no-spam.trap.poczta.onet.pl>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 11:36:22 MET DST

Ewelinka napisał(a):

> Wiedza z zakresu systemów operacyjnych i ogólnie informatyki w ogromie
> dyscyplin naukowych jest bardzo wąską specjalizacją, a przede wsyztskim
> jedną z wielu. Tym samym to, co wydaje się Panu oczywiste dla specjalisty z
> innej branży oczywistym być nie musi - tym bardziej że z dużym
> prawdopodobieństwem mogę stwierdzić, że w pozostałych branżach tak wiele nie
> miałby Pan do powiedzenia. Słowem dziękuję za radę, a na przyszłość proszę
> szerzej nieco spojrzeć na otaczający świat niż tylko z jednego, zresztą dość
> wąskiego punktu widzenia.

> [...]
Ależ droga Ewelino...
Popatrz na mojego nastepnego posta...
Chyba trafiłem z tym egzaminem/zadaniem.
Zmiana nazwy pliku z .txt na .exe i vice versa jest tak sensowne
(praktyczne) jak próba zrobienia z mielonego schabowego poprzez zmianę
panierki... Jeżeli ktoś Ci zadaje takie pytanie to poproś go o sens
takiego pytania...
A rozwiązania sa min. 2
1. start-uruchom-cmd i tam wpisujesz ren tu_sciezka_do_pliku\plik.txt
plik.exe (np c:\test\test.txt test.exe)
2. Najpierw otwierasz "mój komputer" tam z menu wybierasz
Narzedzia-Opcje folderów .Potem klikasz na zakladke WIDOK i odznaczasz
opcję "Ukruj rozszerzenia znanych plików". Na koniec zostaje kliknac
prawym klaiwszem myszy w plik .txt , wybrać z menu Zmien nazwę i zmienić
ja na inną nazwę z rozszerzeniem .exe.

Pozdrawiam
i nie nadymam sie...

Znawca kobiet :)