Re: Zmiana rozszerzenia pliku

Autor: Ewelinka <ewelinka123_at_gazeta.pl>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 11:26:16 MET DST

> w ogromie problemów które wymyslają/stwarzają sobie kobiety z pozornie
> błachych rzeczy ten problem może być rzeczywiście trudny.
> :)
>
> Pozdrawiam w sobotę
> Marcin

Wiedza z zakresu systemów operacyjnych i ogólnie informatyki w ogromie
dyscyplin naukowych jest bardzo wąską specjalizacją, a przede wsyztskim
jedną z wielu. Tym samym to, co wydaje się Panu oczywiste dla specjalisty z
innej branży oczywistym być nie musi - tym bardziej że z dużym
prawdopodobieństwem mogę stwierdzić, że w pozostałych branżach tak wiele nie
miałby Pan do powiedzenia. Słowem dziękuję za radę, a na przyszłość proszę
szerzej nieco spojrzeć na otaczający świat niż tylko z jednego, zresztą dość
wąskiego punktu widzenia.

Słowem - wiedza daje pokorę wielkiemu, a nadyma małego. Pozdrawiam znawcę
kobiet.

Ewelina