Re: Windows 2003 server - problem z dostępem do plików

Autor: Jacek Stelmaszczyk <steq_at_polbox.com>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 22:36:32 MET DST

"Wojciech Ściesiński" wrote:

> Katalog jest dostępny dla usera nazwijmy go "USER1" z poziomu serwera
> terminali jako E:\USERS\USERS\USER1 jednocześnie ten sam katalog jest
> udostępniany dla innych (de facto kierownika dzialu w ktorym pracuje USER1
> jako \\SERWER\USER\USER1, dodatkowo SERWER udostępnia katalog
> \\SERWER\USERS jako osobny udział. Czy teraz wszystko jasne ?
>
> Dlaczego uprawnienie udzielane na poziomie udostępnionego udziału
> \\SERWER\USERS poskutkowało na poziomie udziału \\SERWER\USERS\USER1 to ja
> nie wiem :-(

> [...]

Tak powtarzasz tą magiczną ścieżkę do udziału, więc z ciekawości spytam.
W jaki sposób otrzymujesz udział \\SERWER\USER\USER1?
Bo dla mnie to wygląda po prostu jak katalog USER1 w udziale \\SERWER\USER i
do tego katalogu siłą rzeczy są stosowane uprawnienia z udziału.
I tak jak Paweł, nie widzę możliwości wpływu uprawnień na poziomie udziału
do lokalnego dostępu do katalogu, do którego stosują się jedynie uprawnienia
na poziomie systemu plików.

--
Jacek