Re: Zastanawiaj się szybciej W2003 Serwer :)

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 22:44:34 MET DST

Tomasz Onyszko napisał(a):

> www.w2k.pl/tech/dns_forward.html - to dlatego ze masz ustawione na IP
> dostawcy stacje XP tak dlugo ci sie loguja

Bardzo cenny link, ja też będę to jutro sprawdzał. Pisałem o podobnym
problemie tydzień temu.

Dodatkowo spytam bo zauważyłem w ustawieniach serwera DHCP (Windows 2003
Server), że dla zakresów można ustawić "Serwer nazw" i "DNS Servers" -
czym one się różnią ? I w którym z nich to ustawić ?

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!