Re: Zapora a podw [OT]

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 00:58:31 MET DST

JerzyP wrote:

> Ja mogę sobie przy czytaniu ustawić co chcę.

Dopóki nie zaczniesz kaleczyć poprawnych postów innych osób to tak.

> Przy wysyłaniu powinno być tak jak napisano. Nikt nie będzie miał problemów
> z czytaniem.

Tyle, że Twoje ustawienia nikomu innemu tak szybko nie "wychodzą bokiem"
jak właśnie Tobie, bo to Ty nie jesteś w stanie odczytać poprawnych
technicznie postów, z których potem robisz krzaki jak w
news:d1smdh$fd$1@nemesis.news.tpi.pl ;o)

> Nie wiem co Ci zrobiłem i kiedy. Skąd masz informacje, że nie rozróżniam?

Gdyby było inaczej rozejrzałbyś się po opcjach w przełączył to i owo
skoro wyraźnie Ci napisano, że czytnik ignoruje MIME a nie powinien. Ty
tymczasem "wyjeżdżasz" ze stroną opisującą konfigurację wysyłania a
problem masz przecież zupełnie z czymś innym...

> Wiem co jest. I proszę nie słać pod moim adresem inwektyw.

Gdzie Ty widziałeś jakieś inwektywy pod Twoim adresem!?

> http://klub.chip.pl/wincat2/news/oe2.png - no cóż, wiedziałem to już
> wcześniej.

Widzieć to jedno - efektywnie wykorzystać to zupełnie co innego.

> Nie oznacza to wcale, że starsze czytniki (np. Arachne) nie mają
> prawa poprawnie czytać postów, bo zakładają takie ustawienia.

Mają - tyle, że przy takich założeniach wyłożą się wcześniej czy później
tak jak Twój gniot na poście Radka.

> A szyfrowanie ROT13 większość zna.

I bardzo dobrze.

--