Re: Zapora a podw [OT]

Autor: JerzyP <jmppup_at_USUNpoczta.onetUSUN.pl.invalid>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 23:51:36 MET DST

W artykule news:4249BBD5.3010002@blackfox.org,
niejaki(a): *Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk* napisał(a):
> Ustawienia jakiejś tam strony nie są ideałem i nie zwalniają użytkownika
> z samodzielnego myślenia.
> Uwaliłeś linka - prawidłowy to http://evil.pl/pip/OE.html

Fakt. Przyznaję się. Uwaliłem. Dziękuję za poprawienie.

> Patrzę na całość i jedyne co widzę to Twoje błędne przekonanie, że jeśli
> ustawiłeś coś co Ci pod nos dano to musi to być w 100% dobrze. Jak widać
> jesteś w błędzie. Obrazki na wskazanej stronie dotyczą jedynie ustawień
> _wysyłania_ wiadomości. Opcja dotycząca ignorowania danych określonych w
> nagłówkach MIME znajduje się w zupełnie innej zakładce opcji gniota OE -
> zakładka /jak nietrudno się domyśleć/ nosi nazwę *czytanie*.
> Tu nie chodzi nawet o postanowienia tylko o zwykłe logiczne myślenie.

Ja mogę sobie przy czytaniu ustawić co chcę. Przy wysyłaniu powinno być tak
jak napisano. Nikt nie będzie miał problemów z czytaniem.

> Jak wół są też w opcjach OE oddzielone opcje dotyczące *wysyłania* od
> opcji dotyczących *czytania* - niektórzy jednak i tak tego nie
> rozróżniają...

Nie wiem co Ci zrobiłem i kiedy. Skąd masz informacje, że nie rozróżniam?

> Gniot nigdy nie jest połatany - KB 265230 najlepszym przykładem.
> Jak widać nie chcesz się dowiedzieć co uwaliłeś - wolisz się upierać, że
> masz rację...

Wiem co jest. I proszę nie słać pod moim adresem inwektyw.

> PS. uggc://xyho.puvc.cy/jvapng2/arjf/br2.cat - gnx wrfg źyr (!)

http://klub.chip.pl/wincat2/news/oe2.png - no cóż, wiedziałem to już
wcześniej. Nie oznacza to wcale, że starsze czytniki (np. Arachne) nie mają
prawa poprawnie czytać postów, bo zakładają takie ustawienia. A szyfrowanie
ROT13 większość zna. I to tyle. (I tylko tyle :P ).
Myślę, że nadszedł najwyższy czas na EOT.

--
JerzyP