Re: problem z konfiguracja boot.ini w XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 23:22:02 MET DST

Użytkownik "Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d2cfcj$nag$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Szkoda, myślałem,że mozna cos jeszcze pokombinować. W zadnym
> komputerze nie mam dwóch dysków, zeby samemu przecwiczyć.

No... można jeszcze założyć na dysku z XP malutką partycję FAT i na niej
zainstalować ntloadera, Bootsect.dos, oraz pliki startowe Win9x,
modyfikując jeden z nich (Msdos.sys) tak, aby wskazywał na katalog z
systemem 9x na drugim napędzie. Wówczas loader 9x będzie na "pierwszym"
napędzie i wszystko gra. Tylko nie da się tego zrobić z już istniejącym
9x, bo się literki partycji nie zgodzą (C będzie przydzielone partycji
startowej, nie systemowej).

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/