Re: Neo na XP

Autor: jezada <jezada(cut)_at_o2.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 23:27:06 MET DST

Użytkownik "Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk" <blackfox@x-privat.org> napisał
w wiadomości news:pan.2005.03.29.19.18.20.453000@blackfox.org...

http://support.microsoft.com/kb/316414/pl

> Regards
> Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk

Jesteś geniuszem! Ja niestety takim małym donkeyem....
Rozwiązanie było mniej niż banalnie proste: po prostu
z poprzedniego Win 98SE ostał mi się zupełnie zapomniany
(a przy tym złośliwy)... ZoneAlarm... Już wszystko jasne?
To on po prostu nie udostępniał przegladarkom świata...

Serdeczne dzięki za podpowiedź!

Ada