Re: Program do wyciszania?

Autor: mega <mega_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 17:27:09 MET DST

news.tpi.pl napisał(a):
> Chodzi mi o wyciszanie konkretnego programu, zebym mogl sobie sluchac muzyki
> z winampa a nie tego zempolenia (czy jakkolwiek sie to pisze).

a mozesz powiedziec, o jakie RZĘpolenie ci chodzi? zazwyczaj, jesli
program wydaje wlasne dzwieki, to gdzies w jego opcjach pewnie mozna je
wylaczyc, no chyba ze jest az tak badziewny, ze sie nie da.

a jesli chodzi ci o te takie klik, brzdęk, bęc, piii, trrr, to pewnie
masz na mysli dzwieki zdarzen w windowsie, a te wylacza sie w:
panel sterowania->dzwieki i urzadzenia audio->zakładka dzwieki. sa to
dzwieki systemowe, i raczej nie mozna ich wylaczyc dla pojedynczej
aplikacji, chyba ze ta aplikacja doda wlasne ustawienia w we wskazanym
przeze mnie miejscu (robia tak np. produkty nortona)

--
Artur 'MEGA' Grdeń gg:527856
M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination