Odp: Drukowanie z win2K (XP) na drukarkę działającą pod win 98

Autor: misiek77 <redmichal_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 11:15:23 MET

Użytkownik pifpaf <pifpaf_CIACH_@interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> pamietaj ze sterownikow nie mozesz "ciagnac" z tego windowsa 98 tylko
> specjalne dla w2000/xp (z plyty/internetu)

Mam identyczny problem.
Dotyczy dwóch komputerów z Win XP Home, które mają korzystać z drukarek
sieciowych udostępnionych w sieci przez komputery z Win 98 na pokładzie.
Objaw jest identyczny - drukuje tylko jedną kopię.
Drukowanie puszczam spod Office'a 2003.
Drukarki to Epson Stylus Color 685 oraz HP 845c.
Logicznym wydaje się podmiana sterowników na te od XP i to było pierwsze co
przedsięwziąłem, jednak to nic nie daje :-|
I szczerze mówiąc jestem w kropce, nie wiem za bardzo z której strony ugryźć
problem.
Dziwna sprawa.

Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek sugestie :-)

--
pozdrawiam - misiek