Re: Wstrzymywanie systemu w Win XP Home

Autor: Wojtek Szweicer <wszwejk_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 11:06:50 MET

Dnia 2005-03-23 00:24 :
> I tutaj należy szukać rozwiązania problemu, najwyraźniej
> jest coś nie w porządku z ACPI (Advanced Configuration Power Interface),
> jest to interfejs zarządzania zasilaniem. Zajrzyj do instrukcji
> od płyty głównej i sprawdź z jaką wersją ACPI jest zgodna.
> Napisz również coś więcej o konfiguracji sprzętowej tego kompa,
> zwłaszcza chodzi o karty rozszerzające (grafika, dzwiek, TV itp).
>
> Może być też taka sytuacja, że zainstalowane w systemie sterowniki
> urządzeń powodują problemy z zaawansowanymi funkcjami zasilania,
> tutaj pojawia się pytanie skąd brałeś sterowniki do swoich urządzeń?

Płyta to ASUS P4PE, w instrukcji nie piszą, z jakim ACPI współpracuje,
znalazłem, że wersja BIOSu to "ASUS P4PE ACPI BIOS Revision 1002". Karta
grafiki to Radeon 9700, ona ma wyjście do TV, ale karty TV nie mam;
procesor PIV (w Menadżerze Urządzeń jest "Wieloprocesorowy komputer PC z
interfejsem ACPI"); karta dźwiękowa to SoundBlaster Live!. Żadnych
innych specjalnych rzeczy.
Sterowniki to takie, jakie były na płytkach dostarczonych do komputera.
Na Windows Update kiedyś były sterowniki do karty graficznej, to
zainstalowałem.
Głównie chodzi mi o to, że to kiedyś działało :(

> Możesz również spróbować wykonać hibernację po wyjęciu poszczególnych
> kart rozszerzających, np. kartę dźwiękową, tuner TV, zastąpić kartę
> graficzną inną, itd.

Raczej tego nie będę robił, bo nie mogę otwierać komputera (gwarancja).
w.

--
Wolę mieć legalnego Windowsa
niż kradzionego Linuksa