Re: Przesiadka na Win 2K

Autor: B.G <bg_at_z.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 20:20:04 MET

odpowiem na co moge dac 100% pewnosc :)

> pięciolatek, zaś Win NT generalnie nie powinno mnie poprosić o nic
> szczególnego oprócz utworzenia nowego 'zwykłego' użytkownika, wbicia hasła
> dla administratora i chyba tyle...

instalacja w2k/xp jest podobnie prosta + to co pisales,
ale jesli Ty znasz Unixy to problem nie istnieje.

> instalować na partycji NTFS ?

tak. NTFS jest systemem plikow z JFS.

> 5. Czy Win 2K jest faktycznie tak bardzo stabilny ? Szefostwu zamarzyła
> się
> większa stabilność systemu (która kosztuje 1.400 zł, chyba im się nudzi
> :),
> ale szczerze wątpię czy przyniesie to jakiś skutek.

przyniesie. wszystko co piszesz co dotyczy NT tak _samo_ dotyczy w2k bo to
to wlasnie to.

> Fakt, Win 2K jako
> dziecko z rodziny NT nie ma ograniczenia... (....)

to nie jest jakies dziecko rodziny NT tylko NT5.
wszystko co pisales o ograniczeniach NT (a wlasciwie o braku ograniczen a'la
w98) dotyczy w2k, ale ten dodatkowo ma mniej tych ograniczen niz NT4

> miałoby miejsca. Mimo tego pozostaję dosyć sceptyczny wobec platformy Win
> NT.

ja nie jestem. to _dziala_ (w odroznienieniu od windowsow 9.x, Me)

> Win XP jest teoretycznie hybrydą obydwu serii systemów a Win 2k jedynie
> czystą kontynuacją serii NT.

_tylko_ na szczescie w reklamach.
XP-pro to pelna geba NT5 (czyli jak w2k) + dodatkowo troche ulepszen.

xp-pro z windowsow pokroju (tfu.!..) 98, Me nic (poza niektorymi pierdolami)
nie odziedziczyl.
natomiast xp home - jest pozbawiony pewnych zabazpieczen. (to takie doomowe
NT5)

--
Pozdrowka
 B.G