Wstrzymywanie systemu w Win XP Home

Autor: Wojtek Szweicer <wszwejk_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 13:36:05 MET

Cześć!
Mam problem z wstrzymywaniem systemu (hibernacją?) w Windows XP Home (z
SP2). Kiedy wybiorę tę opcję, pojawia się ekran "Przygotowywanie do
przejścia w stan wstrzymania" - i koniec. Działa tylko reset z
przycisku. Na początku pomiga co kilka sekund dioda dysku i potem już nic.
Szukałem w archiwum, ale nie znalazłem żadnej porady :( Ktoś sugerował
kartę graficzną, ale to chyba nie to (kiedyś działało). Nie wiem, w
których opcjach tego szukać...
w.

--
Wolę mieć legalnego Windowsa