Re: problem z instalacja jakiegokolwiek oprogramowania pod w2k

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 08:34:57 MET

Użytkownik "insane" <ask@me.prv> napisał w wiadomości
news:d1njnt$8e5$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> Witam.
> Co oznacza blad : "NSIS error" przy probie instalacji jakiegokolwiek
> oprogramowania pod win2000? Dla przykladu tak sie sypie Winamp 2.9 ,
> Office97 i wiele innych. Zdarza sie tez, ze instalator zglosi inny
> blad : "za malo pamieci,sprobuj zwolnic pamiec zamykajac zbedne
> okna lub wylaczajac nieuzywane programy systemowe" podczas gdy
> system jest goły,a fizycznie w plyte glowna jest wpieta kosc 128MB
> pc133 (tutaj chodzi na 66MHz).
>
> Przeskanowalem dysk antyvirem podlaczajac go do innego komputera i
> [...]

Przyczyn może być więcej, ale generalnie jest to problem instalatora
NSIS użytego do instalacji tych programów. Na początek sprawdź, czy
istnieje katalog do którego masz przekierowaną zmienną %TEMP%, czy jest
dość miejsca na partycji i czy nie masz jakichś śmieci w systemie. To
ostatnie tutaj: http://www.hijackthis.de/en .
Sprawdź też pamięć RAM - http://www.memtest86.com .

Dziwi mnie tylko przypadek Office97, on raczej nie korzysta z tego
instalatora. Może masz jednak w systemie wirusa.

Przeczytaj ten wątek:
http://forums.winamp.com/showthread.php?s=6a185dd4b67f0bdafd753c90610dfaf0&threadid=132774&highlight=%2Fncrc

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/