problem z instalacja jakiegokolwiek oprogramowania pod w2k

Autor: insane <ask_at_me.prv>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 00:01:44 MET

Witam.
Co oznacza blad : "NSIS error" przy probie instalacji jakiegokolwiek
oprogramowania pod win2000? Dla przykladu tak sie sypie Winamp 2.9 ,
Office97 i wiele innych. Zdarza sie tez, ze instalator zglosi inny blad :
"za malo pamieci,sprobuj zwolnic pamiec zamykajac zbedne okna lub wylaczajac
nieuzywane programy systemowe" podczas gdy system jest goły,a fizycznie w
plyte glowna jest wpieta kosc 128MB pc133 (tutaj chodzi na 66MHz).

Przeskanowalem dysk antyvirem podlaczajac go do innego komputera i zadnych
wirusow nie wykryto. Windoze 2000, o ktorym mowa zostal pomyslnie
zauktualizowany poprzez windows update, problem jest nadal - nic nie da sie
zainstalowac z w/w powodu.

Google nie sa w stanie mi pomoc, a pomysly mi sie wyczerpaly. Ma ktos z Was
doswiadczenie z takim cyrkiem i moze cos poradzic, zeby pozbyc sie problemu
?

--
insane