Re: konfiguracja Autostartu

Autor: Krzysztof Wolski <cysio123gumkamyszka_at_interia.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 15:33:05 MET

Daniel Piłat napisał(a):
> Czy jest mozliwość ingerencji w autostart windows2003 tak aby programy w
> tray-u uruchamiały się według wymaganej przeze mnie kolejności ? np najpierw
> firewall potem AV itd ?
> Jeżeli tak to jak to zrobić ?

hmmm... Ja bym po prostu napisał skrypt uruchamiający, do którego
odpalałbym z autostartu zamiast wszystkich programów. Jak pokombinowac,
to mozna przetestować, czy bieżący program się połączył, uzaleznić
uruchomienie następnego od stanu poprzedniego i tak dalej...

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Taniec to zawracanie głowy nogami"