Re: konfiguracja Autostartu

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 18:20:39 MET

Daniel Piłat <dpilat@_bezspamu_op.pl> napisał(a) w wiadomości
news:J9U_d.5279$zY6.700@news.chello.at..., że:
> Czy jest mozliwość ingerencji w autostart windows2003 tak aby programy w
> tray-u uruchamiały się według wymaganej przeze mnie kolejności ? np
> najpierw firewall potem AV itd ?
> Jeżeli tak to jak to zrobić ?

- W pierwszej kolejności ładowane są programy z klucza RunServices
(HKLM/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion),
- potem następuje zalogowanie,
- potem z klucza Run lokalizacja j.w (z tym, że jest też klucz o tej
nazwie w HKCU/xx/xxx/CurrentVersion, którego zawartość jest
ładowana w drugiej kolejności),
- na końcu z Autostartu.

Autostart - alfabetycznie.
Klucze Rejestru - w kolejności wpisania nazwy programu do klucza (trzeba
ręcznie pokasować zawartość i wpisać w swej kolejności, ew.
wyeksportować do *.reg, w nim poprzestawiać, wykasować zawartość klucza
i zaimportować *.reg).

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy.