Udostępnianie połączenia internetowego ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 12:10:19 MET

Stan jest taki :
Pecet z WinXP Prof SP2, w nim karta bezprzewodowa i dostarczany
drogąradiową internet, włączone udostępnianie połączania internetowego
dla drugiego kompa w sieci z W2k. I nawet działa, tylko ...
Uruchomiony pecet z WinXP(umownie serwer), internet na nim chula bez
problemu,
uruchamiam peceta z W2k (umownie klient), i się nie widzą,
pingi nie chodzą, generalnie brak łączności.
Na "serwerze" widzę sobie połączenie lokalne, stan połączono, z niego
do klienta też ping nie idzie. Muszę to połączenie rozłączyć i na nowo
połączyć
i wtedy wszytsko chula bez problemu, łączność wraca.
Wydaje mi się że w zapora jest skonfigurowana dobrze.
Czy może mnie ktoś naprowadzić co powiniene jeszcze przekonfigurować żeby
chodziło to automatycznie. Kiedyś przed reinstalacją tego WinXP działało bez
problemu.
Jakieś wszkazówki ?
Będe jak zwykle bardzo wdzięczny :-)

Pozdrawiam