Re: Win 2003 obok Win 2000 i Linux

Autor: maf <mafmaf_at_wytnij--to.poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 12:03:27 MET

On Wed, 16 Mar 2005 09:11:58 +0100, Piotr Smerda wrote:

>Prawdopodobnie poprzestawiały Ci się literki dysków - ostatnio było trochę
>o tym na liście, poszukaj w archiwum.

To raczej nie ten trywialny problem. Partycje były utworzone i ukrywane
przed instalacją Windowsów. Przy instalacji ta druga partycja nie była
widziana przez instalator Windy. Oba systemy były jako C: i do tej pory
wszystko działało. Po instalacji Win2003 na 4-ej podstawowej (w
zastępstwie Win2000 Server) mam problem z Win2000 na 3-ej podstawowej.
Win2003 pewnie coś namieszał (jak to w stylu MS - vide Win2000 i OS/2
Boot Manager).
Przy trochę podobnej konfiguracji, ale w komputerach z 2-ma dyskami
(Win2000 jest na odzielnym dysku a Linux, swap i Win2003 razem) wszystko
chodzi jak trzeba. Z takiego Win2003 zrobiłem image i po duplikacji na 4
partycję na kompie z jednym dyskiem jest problem. Win2000 Server nie
robił mi takich kłopotów.

--
/ / //-//-    maf   ::   Koniec i bomba, a kto czytał ten trąba (Witold G.)