Re: Logowanie za długo trwa

Autor: matt <mateusz_at_WYTNIJTOmatrox.pl>
Data: Fri 11 Mar 2005 - 10:34:04 MET

Użytkownik "Michał Biek" <mb@2.pl> napisał w wiadomości
news:d0pvof$lj7$1@opal.icpnet.pl...
> Newspupil as "matt" via <mateusz@WYTNIJTOmatrox.pl> in the thick of
>
> Rozumiem - Mattmobile :-)

No niestety tak... :-/

> To można IMO (de)aktywować też ręcznie wg potrzeb.

Pewnie dużo nie zmieni, ale może wywalę zaraz :-)

> To w zasadzie mniej/więcej wiadomo dlaczego "logowanie za długo trwa" :-)
> Generalnie: Im więcej programów i usług jest uruchamiane przy starcie
> systemu, tym więcej czasu potrzeba na boot/logon sys. Jeżeli chcesz, aby
> proces trwał krócej to należy wyłączyć te zbędne/niepotrzebne.
> Do optymalizacji, zwiększenia szybkości i wydajności można użyć też
> tweakerów np.:
> Windows XP Universal Tweaker http://tinyurl.com/6bj34
> WinBoost http://www.magellass.com/
> XP Tuning (PL:-) http://www.beldzio.com/

No tak... Ale jak już pisałem przed chwilą, nie wiem który do czego służy.
Generalnie już jest lepiej po wywaleniu jakiegoś WIA (Windows Imaging
Acquisition), który powodował jakieś błędy.

> P.S.
> Na dobre zakończenie para tricks do siakiegoś skrócenia czasu boot/logon
> sys np.:
> 1. Bez logo startowego XP
> Plik C:\boot.ini --> Edytuj
> Ostatnia linia tego pliku powinna tak wyglądać:
> multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP ..."
> /fastdetect /nobootgui

U mnie jest:
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP
Professional" /fastdetect /NoExecute=OptIn
mam zmienić na to, co napisałeś wyżej?

Właśnie go wywaliłem ;-)

Dzięki.

Pozdrawiam,