Re: Logowanie za długo trwa

Autor: matt <mateusz_at_WYTNIJTOmatrox.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 15:20:53 MET

Użytkownik "Michał Biek" <mb@2.pl> napisał w wiadomości
news:1110463660.285111@d1.icnet...

> ok - zostaje :-)

Wiem ;-)

> (?) nie wiem po co to! Zatem niech zostanie.

W kolumnie "Polecenie" jest:
rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAthenticationAgent
Należy tu nadmienić, że na wyjazdach korzystam z połączenia
GPRS, a komunikacja PC <> GSM odbywa się za pomocą Bluetooth.

> Uruchamiać ręcznie czyli *out* z Autostartu

Syzyfowa praca - wywalam, a i tak wraca przy następnym restarcie.

> jw.

J.w. - syzyfowa praca.

> (?) do czego to i jak często używasz. Jeżeli tylko np. bank to jw.

Codziennie - to jest klient VPN do łączenia z siecią firmową.
Wiem, że teraz przenoszą maile gdzieś indziej i już nie będzie
potrzeby z tego korzystać - wtedy usunę.

> No "wystukaj" nam co to za Service'y!

Oj, za dużo tego! Głównie Microsoftowe. W sumie 90 (!), z czego
raptem 11 jest obcych (nie MS).

Pozdrawiam,
matt