Re: Legalny productkey jako improper

Autor: Piotr Pitucha <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Mar 2005 - 13:34:39 MET

> Taka sprawa - facet przyjechał ze Stanów z laptopem
> nie wziął swojej płytki instalacyjnej (xp pro ENG z sp2), mam
> natomiast jego autentyczny productkey.
Miałem podobną przygodę z laptopem ze Stanów, w Polsce chciał się zrobić
Update ale nie poszedł, krzyczał coś o nieprawidłowych numerach,
zignorowaliśmy to bo komputer nie był używany do krytycznych zastosowań,
głównie mail i gry, XP legalny z numerkami na obudowie, zapomniałem o
sprawie, facet wrócił do Stanów i po pierwszym podłączeniu do internetu
Update ruszył, czyżby WIN XP USA ONLY?