Legalny productkey jako improper

Autor: Pollux <tralala_at_bumcykcyk.com>
Data: Tue 08 Mar 2005 - 01:49:46 MET

Taka sprawa - facet przyjechał ze Stanów z laptopem
nie wziął swojej płytki instalacyjnej (xp pro ENG z sp2), mam
natomiast jego autentyczny productkey.
Zaszła konieczność reinstalacji systemu, więc wziąłem
płytkę xp pro ENG bez sp1 ( pierwsza wersja), zainstalowałem
z moim kluczem i wydawało się ok. Po instalacji sp2
zapragnąłem zmienić klucz na prawdziwy właściciela
niestety activation wizard twierdzi że klucz jest improper.
Wiem ze różne wersje xp pro wymagają różnych kluczy,
ale czy naprawdę nie da się zmienić klucza na właściwy ??

Żadne key changery czy rockxpeki nic nie zrobią..
Facet pojutrze wyjeżdza, chciałbym by miał full legal
co robić ?? nie mam płyty z xp pro sp2 eng ----

mam obraz jego dysku wykonany ghostem przed
reinstalką, może potrzebne są jakieś konkretne
pliki ?? mogę je wyłuskać ..

Pozdrowienia

Pollux