Zasady Grupy

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 14:27:23 MET

 Witam
1. Stoi kontroler domeny + serwer terminali. Dla danej jednostki
organizacyjnej probuje ustawic zasady grupy dotyczace "Konfiguracji
Komputera" - i nic :-(. Czy dla danej JO mozna ustawiac zasady TYLKO dla
"Konfiguracji Uzytkownika"? Z tego co zauwazylem ustawienia "Konfiguracji
Komputera" dzialaja dla calej domeny, a ja chcialbym te ustawienia
zastosowac tylko dla konkretnej JO - jak to zrobic ?
2. W Narzedziach administracyjnych mam:
a) Zasady zabezpieczen domen
b) Zasady zabezpieczen kontrolera domeny
Niektore ustawienia dotyczace "Konfiguracji Komputera" dzialaja gdy ustawie
ich w wariancie a) a niektore w b). Czy ktos moze mi wytlumaczyc roznice?

Przepraszam za lamerskie pytanie ale zaczynam sie tym dopiero bawic.

--
Pozdrawiam
Leon