2003 Problem z licencjami tymczasowymi

Autor: Krzysztof Kulik <qleec_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 09 Mar 2005 - 14:16:07 MET

Witam

Server 2003 z uruchomionymi usługami terminalowymi.

Uaktywniłem serwer licencjonowania (na tej samej maszynie) oraz dodałem 10
licencji.
W "licencjonowanie serwera terminall", w ramach mojego serwera, w oknie
produkty widać:

1. Istniejący Windows 2000 Serever -token CAL usług terminalowych (na
urządzenie). TYP; Wbudowane, RAZEM: Nieograniczony DOPSTEPNE: Nieograniczony,
WYSTAWIONE: 0

2. Licencje tymczasowe dla Windows 2003 -token CAL usług terminalowych na
urządzenie serera teminali. TYP; Tymczasowy, RAZEM: -DOPSTEPNE: -WYSTAWIONE: 5

3. Windows 2003 Server -Terminal Srever Per User CAL Token. TYP; Licencja
zbiorcza, RAZEM: 10 DOSTPNE: 10,WYSTAWIONE: 0

Przy klinknieciu na 2. pojawiaja się nr. komputerów oraz daty wazności, w tym
kilka wygasnietych.

Co jest nie tak, że serwer loguje użytkowników tylko na licencje tymczasowe,
które wygasają, a nie chcą wykorzystywać licencji zakupionych i
zainstalowanych ?

W logach pojawia się wpis:
"Klient serera terminali .... został rozłączony, ponieważ jego tymaczsowa
licencja wygasła....".

Bardzo prosze o pomoc. Sprawa dosyć pilna. Dwóch użytkoników już nie moze sie
zalogować.

Pozdrawiam

Krzysztof Kulik