Re: Pomocy! Windows tyje!!!

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 23:45:36 MET

Newspupil as "SC" via <blabla@bla.bla> in the thick of
news:d0ijoc$4ue$1@node1.news.atman.pl
> [...]
> W tym przypadku potrzebuję miejsca. A tak ogólnie "tycie" Windows jest
> problemem. Mam jeszcze kilka kompów w firmie, w której pracuję i tak
> samo Windows się rozrasta. Partycja 10 GB, Windows, Word, AutoCAD,
> kilka naprawdę drobnych, darmowych aplikacji i po roku 8 GB zajęte.
> Dlaczego?

IMHO dlatego, że z matematyką i trochę z IT "na bakier" aktualnie jesteś.
Min. rozmiar 1-szej (sys)partycji powinien wnosić 10 GB.
40GB HDD najlepiej podzielić na np.: min. 3 partycje.
C (10 GB) = sys
D (10-5 GB) = np. programy
E (20-25 Gb) = np. siakieś dane

Wtedy mógłbyś się "tyciem" Windows nie przejmować.

P.S.
Aha! Można usunąć (co zależy od usera) lub przesunąć katalogi (z plikami)
np.: $Nt..., $hf...., Config.Msi, MSOCache ..., które powstają po WU lub
instalacji aplikacji M$a, na inną partycję ...

GL.

--
Na kogo składam skargę? Na pana.
Kto będzie moim sędzią? Pan.