odzysiwanie danych

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 22:51:50 MET

Cześć

Mój komputer mnie zrobił na szaro.... przy instalacji systemu XP Home
instaloator pozamieniał mi litery dysku...
Nie ważne dlaczego i jak... w każdym razie przy instalacji zrobiłem sobie
pełny format partycji C i zadowolony zainstalowałem system...
że litery dysku były pozamieniane skapnąłem się po odpaleniu systemu... bo
wszystkie moje dane z partycji D wyleciały w kosmos.

I teraz pytanie. Można czymś po pełnym formacie dysku odzyskać dane?
Próbowałem Rescue Diskiem, ale nie dał rady...
obawiam się, że pliki zostały nadpisane :( ale może coś zostało...

pozdraiwiam
nnowy