Outlook i reguły wiadomości od spamerów

Autor: chach <chach_at_op.pl>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 13:39:22 MET

Taki problem:
Ustawiłem w Outlooku regułę dotyczącą wiadomości od spamerów.
Reguła miała usuwać trwale wiadomości, w których temacie są określone słowa.
Po przyjściu na skrzynkę wiadomości z określonymi przeze mnie w regule
słowami
Outlook zamiast ją wykonać wyświetla komunikat mniej więcej takiej treści:
"Nie masz uprawnień do wykonania tej reguły" i ją automatycznie odhacza jako
nieaktywną na liście reguł.
Czy to sprawa ustawień programu czy też spamerzy jakoś to w mailach usuwają.
Pomocy.